ZDEJMOWANIE KODOW Z RADIA

Nie mam pojecia jak zdjac pkod z radia peugeouta jak ktos moz e mi pomoc to czekam! pozdr

Reply to
Profil1

Boze... co piaty/dziesiaty (pod rzad) watek o radiu....

albo coraz wiecej ludzi jest na tyle tepych, ze kupuje auto i nie zada od wlasciciela kodu do radia, albo....

Jakos nie zauwazylem, ale moze

Skaindad ponoc juz miedzy 600 tys a milionem aut uzywanych sprowadzilismy, co z jednej strony oznacza tylez radyjek w ktorych kod mogl ulec zagubieniu wsrod kolejnych handlarzy ... a z drugiej strony czesc nabywcow pewnie chce miec nowe fajne audio a nie ten zlom sprzed 10 lat :-)

a nie prosciej i w ogole... skontaktowc sie z poprzednim wlascicielem i poprosic o kod?

Dnia Mon, 6 Dec 2004 22:50:48 +0100, Ghost napisał(a):

A to problem iść do jakiegoś serwisu RTV ??

Reply to
jano