Ile pobiera PCet

Wczoraj zadałem sobie trud, a raczej przy okazji wymiany baterii CMOS zmierzyłem prąd pobierany przez komputer.

Na 5V - 4A, 12V - 0.3A inne napięcia 0A lub niemierzalne Razem to mniej niż 25W

Konfiguracja: Pentium 133MHz, Dysk 1G, Flop, 64M RAM, Win98SE zasilacz AT 245W, obciążenie procesora 5~10%.

Władysław

---------------------------------------------------------------------- Startuj z INTERIA.PL! >>>

Władysław Skoczylas

Dysk pracowal ? Wydaje mi sie to nieco za malo ..

W koncu te pentium juz wymagalo wiatraczka..

Pracował, pomiar zrobiłem chwilę po załadowaniu się systemu. Wiatraczka na procesorze nie ma. Oryginalnie był, ale zastąpiłem go odpowiednim radiatorem.

Władysław

Władysław Skoczylas

Moim zdaniem poprawny wynik - moje 486DX100 na ktorym mam router pobiera ok 3,5 A 5V (12 nie licze bo dysk i tak dziala tylko podczas startu systemu).

Reply to
Marcin Szczepaniak

Władysław Skoczylas napisał(a):

Sprawdz ile pobiera z sieci... Niektore zdolne zasilacze potrafia miec koszmarna sprawnosc. Okaze sie, ze komputer bierze 25W, ale zasilacz bierze 125W, albo i wiecej...

Reply to
Tomasz Pyra