IDE --> DB25

Pawel Gol napisał(a):

Chyba trzeba zajrzeć na stronę producenta za jakimś sterownikiem.

Reply to
Irek_K
Reply to
Robgold" <robgold NO

Everyone falls the first time, right, Pawel Gol?

To mi wygląda na szufladę z wewnętrznej kieszeni na dysk. Takiej jak tu: <

> <

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Tylko ze on nie maja DB25.

Albo to jest jakas staroc z interfejsem po LPT, ktory juz pewnie nie ma dostepnych driverow pod wspolczesne windows .. no wlasnie - podlaczyc i zobaczyc co z trego wyjdzie, moze PnP cos wykryje ?

Albo .. nie jest to sprzet McIntoshowego pochodzenia ? Moze to SCSI, a napisy tylko tak zeby durny klient sie nie pytal ?

Mozna jeszcze sprobowac driverow od jakis podobnych staroci - ZIP czy Iomega byly chyba przez LPT ..

Morpheus is fighting J.F!

Aaah, OK, zasugerowałem się za bardzo tym 'drukarkowe' :) DB25 miały też zewnętrzne złącza SCSI.

Np. <

Może 'to je ono'?

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

In the darkest hour on Fri, 20 Oct 2006 14:26:38 +0200, J.F <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> screamed:

Pod linuxem powinno działać (o ile wkompilowany sterownik, a jest na pewno w kernelu).

Reply to
Artur M. Piwko