Programator ISP

Schematu nie chce mi się oglądać. Przy takiej wiedzy, jaką masz, to wątpię, żebyś cokolwiek odpalił z elektroniki, a co dopiero coś bardziej ambitnego - z uC itp... no ale skoro zapytałeś - to odpowiadam - piny GND to masa, należy je wszystkie ze sobą zewrzeć i połączyć z masą układu programowanego, zapewne w układzie oznaczenie też jest GND. Piny VCC należy podłączyć do napięcia zasilającego mikrokontroler w układzie programowanym... . Najlepiej oczywiście użyć standardowej wtyczki.... tyko pytanie - po co wyważac otwarte drzwi?? Kup sobie chociaż gotową płytkę drukowaną albo coś!! wiem, że

mieli... szukaj pod hasłem STK200, na początek taki programator Ci wystarczy, zwłaszcza, jeśli chcesz go zmontować samodzielnie....

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop