I7 zakładany czołgowo

Szarpię się już godzinę z tym procem i za Boga nie mogę zapiąć wszystkich przyczłapek oryginalnego wentylatora. Jestem bliski wycieczki do warsztatu celem przytulenia się z nim do imadła.... i tak się zastanawiam, zdarzyło się komuś urwać PCB przy zakładaniu?

Straszliwie ciężko kołki nagiąć żeby wskoczyły.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Irek N.

Nie, ale 2x sie dziwilem jak gietkie sa plyty glowne (po stwierdzeniu ze albo ja wiatrak, albo wiatrak mnie - wtedy 'hamulce moralne' znikly) ;-)

Reply to
Jerry1111

I takie założenie wiatraka od razu testuje płytę główną na okoliczność zimnych lutów :-))) Jak nie działa po instalacji, znaczy że były :-)))))

Reply to
Pszemol

Dnia Sat, 06 Mar 2010 11:19:45 -0600, Pszemol napisał(a):

Ja jednak wole dokupic backplate'a jak nie ma z wicherkiem.

Reply to
Jaroslaw Berezowski