I2C to UART

Hej,

akurat mam "drobny" problem. Poszukuję możliwie małego konwertera z I2C (slave) na UART. Wiem, że mogę dać kontroler, który mi tą konwersję zrobi, ale muszę niestety oszczędzać na wadze ;-) Konkretnie jest tak: mam kontroler (MSP430F2013), który nie ma na pokładzie UARTa, ale ma I2C. Jest mały, wdzięczny i robi to, co potrzebuję. Do tego chcę podłączyć moduł radiowy. Niestety wersja dotychczasowa tego modułu umożliwia wyłącznie wysterowanie w tym trybie, SPI jest "reserved for future use". Może się uwiną do końca lipca, ale ChGW. W tym celu poszukuję tymczasowego rozwiązania, czyli translatora z I2C na UART. Może być dość prosty, wystarczy by buforował odebrane dane (2-4 byte wystarczy) i wysyłał to, co mu każę. Jak bajt po bajcie to też będzie ok. Nie chcę pakować 4270 do układu, bo za duża flądra. Cały układ musi mi się zmieścić na płytce fi 50mm z dziurą fi 15 w środku. Programowy UART na F2013 da się coprawda zrobić, ale wyrżnąłby mi chyba resztę mocy przerobowej.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Spinacz biurowy, PC <p_c snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>!

A przeczytaj ostatnie zdanie? :)

Reply to
Adam Wysocki

Philips ma kilka scalaczkow do tego

a widzialem tez jakiegos scalaka z i2c na 4 UARTY ale nie pamietam co to bylo jak sobie przypomne to zapodam ale mysle ze w googlach znajdziesz.

Reply to
::WireFree::

::WireFree:: schrieb:

Fajne, dzięki! Jeden UART w zupełności wystarczy. Wymiarowo też jest strawne. Zobaczę, czy można go gdzieś na szybko dorwać.

Waldek

Reply to
Waldemar

Tylko i wylacznie Sample ale z tym jest klopot odezwij sie na priv podam ci namiary gdzie mozna takowe sample dostac.

Reply to
::WireFree::