Hyundai- Sonata 1991 , czy ktoś pomoże ?

Czy ktoś z kolegów zna instalację elektryczną lub ma servisówkę ? Komputer i elementy są sprawne ( podmienione z innego sprawnego auta ) problem jest gdzieś w przewodach Autoryzowany servis rozłożył ręce a auto nie jeżdzi ! Będę wdzięczny za każdą pomoc. w rewanżu oferuję serwisówkę do PONNY

Reply to
oscar

poszukaj na emule - ostatnio sciagnelem sporo serwisowek do roznych aut..

Reply to
greg

dzięki ,a mógłbyś mi to poszukać ? ze względów technicznych nie mogę instalować u siebie kazy itp ?

Reply to
oscar