ADC MAX1167 czy ktoś pomoże?

Hey.

Jestem początkujący w kwestii obsługi takich scalaczków i dlatego mam problem z tym układem. Jest to przetwornik A\C 16 bitów z interfejsem m.in. SPI. W swoim układzie korzystam z ATmegi16.

Poradziłem sobie z: - USART-em, - SPI (pamięć szeregowa), - LCD (bo są gotowe źródła :) ) ale tego MAX-a nie moge rozpracować.

Oto link do danych tego układu: Link:

Nie oczekuje gotowego programu lecz jakichś wskazówek, które mogą mnie naprowadzić na właściwą drogę. Chciałbym w tym przetworniku użyć zewnetrznego źródła odniesienia. Może ktoś rozpracował jakiś inny przetwornik A\C 16 bitów i koniecznie kilku kanałowy a układem S&H i ma do tego jakieś materiały, chętnie skorzystałbym z takiej podpowiedzi.

hey.

Reply to
Look