Gniazdo na złącze taśmowe płaskie

Witam serdecznie,

Już po raz n-ty chciałbym skorzystać z nieocenionej pomocy grupowiczów :-)

poszukuję usilnie gniazda na złącze taśmowe płaskie 20 pinowe w rastrze 1,24 mm. Takie jak do wyświetlacza:

Na taśmie da się bez problemu nalutować kynar - ale no cóż nie jest to estetyczne ani profesjonalne.

Znalazłem podobne złącza (nazywały się o ile się nie mylę IEC) ale w innym rastrze :-(. Niestety nigdzie w/w w kraju (i w polskich sklepach Internetowych) nie udało mi się znaleźć.

Takie gniazda na taśmy płaskie widziałem kiedyś w starych stacjach dysków (ale chyba inny raster) i np: w laptopach do łączenia matrycy LCD z płytą.

Może ktoś może mi pomóc i nakierować mnie na jakiś sklepik ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam Bartek Bryliński

Reply to
Bartosz Bryliński

hehehehehehe, kolejny szczęśliwy (a może nieszczęśliwy) posiadacz wyświetlałki za 25 zeta z Allegro :) Czyz nie lepiej było zapłacic 30 albo

35 i kupić taki co ma piny co 0,254 mm ?? A co do złącz to było juz ty takich co pytali kilku i chyba nie znaleźli żadnej sensowanej odpowiedzi, poczytaj archiwum.
Reply to
VSS

VSS wrote: co 0,254 mm

miało być 2,54 mm :)

Reply to
VSS

Witam

VSS snipped-for-privacy@post.pl napisał: ........

No cóż dziękuję widzę, iż niestety ale tak jak przypuszczałem z takimi gniazdami może byc problem :-( Co do wyświetlacza to taki najgorszy to on nie jest (3 wierszowy, po 24 znaki, podwójne podświetlenie (2*4 diody LED)) no i cena w miarę przystępna - co prawda później wymaga trochę obróbki mechanicznej - musiałem trochę go poprzycinać ale najgorzej nie jest. Faktem natomiast jest że po polutowaniu kynaru trzeba całość zalać np: klejem (np: takim z pistoletów klejowych) bo inaczej taśma ma tendencję do wyginania się i mi się zgięła i ułamała. A wtedy nie pozostaje nic innego jak odkleić na ciepło klejoną taśmę i lutować bezpośrednio na płytce wyświetlacza - ale to już jest zabawa dość upierdliwa.

Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję

Reply to
Bartosz Bryliński

Ostatnio znalazłem w jednym z polskich sklepów internetowych ale tylko na zamówienie i minimum 1K sztuk. Nie moge sobie tylko przypomnieć adresu, postaram się jeszcze poszukać.

Karol.

Neo

a co z 999 sztukami potem zrobić ? :)

Reply to
VSS

Daj kontakt na priv to moge zprezetowac pare szt.

Reply to
semsta

Wystaw na Allegro - sam chetnie kupie bo tez mam taki LCD. Na razie przylutowalem kynar i jeszcze sie nie rozpadl. :)

Reply to
Adam Dybkowski