Gniazdo elktryczne typ E, wymiary

Robert Wańkowski pisze tak:

French standard NF C 61-314 "Plugs and socket-outlets for household and similar purposes" (which also includes CEE 7/7, 7/16 and 7/17 plugs) defines a round plug with two round pins measuring 4.8 by 19 mm (0.189 by 0.748 in), spaced 19 mm

PiteR
Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2014-11-06 23:15, Robert Wańkowski pisze:

E, tam. Palec wskazujący dotyka obu bolców we wtyczce.

Trzech centymetrów to chyba nie miały nawet stare płaskie wtyki trójfazowe 64A.

Reply to
Adam

no, różne palce ludziska mają :)

Reply to
sundayman

W dniu 2014-11-07 03:29, sundayman pisze:

I w jeszcze różniejsze rzeczy je wrażają ;)

Reply to
Adam

Am 07.11.2014 um 13:46 schrieb Adam:

To też. Ja mam praktycznego kciuka, bo ma szerokość (jak lekko przycisnę) dokładnie jednego cala. Nadawał się świetnie do odmierzania odcinków w USA ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar

Pan Waldemar napisał:

Zmierzyłem -- mam tak samo. W prawej ręce, bo w lewej mniej.

W kolejnictwie świetnie sprawdzają się inne praktyczne miary.

Na xuj większe? ;)

Jarosław Sokołowski pisze:

Zwłaszcza w określaniu różnicy szerokości toru...