gerbery orcad4.2 -> protel99se

Witam

Mam starą wersję Orcada ESP 4.2 – pod DOSa, pod którym kiedyś tam był wykonany projekt. Aktualnie używam Protela 99SE. W związku z tym pytanie, czy można importować gerbery „wyplute” przez w/w Orcada do Protela. Ponadto czy można importować schematy i PCB? Próbowałem, ale schemat importuje mi niekompletny, natomiast o ile pliki gerbera wygenerowane pod protelem mogę zaimportować, o tyle plików wygenerowanych przez orcada nie mogę zaimportować – jednak podczas importu nie pojawiają się żadne błędy. Może ktoś doradzi jak powinno się to zrobić aby otrzymać zamierzony efekt. Może jakieś darmowe oprogramowanie służące do konwersji?

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek