Generator - jak to "wysterować"?

Czy ktoś z was wie jak "wysterować" tego typu generator?

nowoczesna inaczej konstrukcja przydałaby mi się do mojego projektu...

Reply to
Artur M. Piwko

To wyglada jak zwykly kwarc, wiec generowac jak z kazdym kwarcem

- jest wiele schematow.

In the darkest hour on Wed, 30 Jan 2008 10:20:58 +0100, J.F <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> screamed:

Jeśli to zwykły kwarc to oczywiście nie będzie problemów. Wolałem się upewnić.

Reply to
Artur M. Piwko

Użytkownik "Artur M. Piwko" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@buziaczek.pl...

Sam jesteś snobem, a schemat gdzie (pictures), jak ci mają pomóc.

Reply to
miroslaw.stalbowski

In the darkest hour on Wed, 30 Jan 2008 14:00:42 +0100, snipped-for-privacy@neostrada.pl snipped-for-privacy@neostrada.pl screamed:

  1. Nie cytuj sygnatury.
  2. Najwyraźniej masz problem ze zrozumieniem pytania a wtedy lepiej milczeć.
Reply to
Artur M. Piwko