GeForce - usuwanie filtrów - cz.2

Witam!

Zdecydowałem się na przeróbkę sfojego GF3 Ti200 (PalitDaytona):

jest taki, że kolory są jakby bardzo intensywne - bez możliwości wyregulowania na monitorze jasnością/kontrastem. Wygląda to bardzo nienaturalnie. Poza tym ciemne napisy i poziome linie powodują rozjasnienie (szczególnie widoczne na jasnym tle) ekranu na prawo od tych napisów i linii - coś w rodzaju smużenia. Co z tym zrobić? Dodam, że o ile z demontażem SMD sobie poradziłem, o tyle ponowny ich montaż w moim przypadku jest raczej niewykonalny :-) Tym bardziej, że wymontowane kondensatory trafiły już do śmieci.

Pozdrawiam Tygrysek

Reply to
Tygrysek

In news:1693-1072684024@213.17.157.67, Tygrysek snipped-for-privacy@wp.pl napisał (a):

Zakupić nowa kartę graficzną ??

Reply to
VSS

Użytkownik "Tygrysek" snipped-for-privacy@wp.pl

tak sie zastanawiam, czy wylutowales, to co trzeba i czy Twoja praca zakonczyla sie tym, czym miala sie zakonczyc...

no to jak to sie mowi... pies jej morde lizal... ;-)

Reply to
Psychik

Sprawdziłem przed wylutowaniem 10 razy - na pewno wylutowałem to co trzeba :-) A czym miała zakończyć się moja praca?

Tygrysek

Reply to
Tygrysek

:-) Rozważałem taką opcję jeszcze zanim chwyciłem za lutownicę. Ale jednak jakos szkoda mi wyrzucać mojego starego GF3 na śmieci. Przypuszczam, że sygnał jest zbyt mocny i trzeba go stłumić oporniczkiem. Ale jaka wartość? I czy w szereg, czy do masy?

Reply to
Tygrysek

In news:13299-1072688880@213.17.157.67, Tygrysek snipped-for-privacy@wp.pl napisał (a):

75om do masy ? może masz impedacje do kija.
Reply to
VSS

Witam Robilem podobna przerobke ok. rok temu w mojej Rivie TNT2, tyle ze na podstawie innego opisu. Na starym, kilkuletnim monitorze byla zauwazalna roznica po przerobce w ostrosci obrazu, na nowym juz nie ma to takiego znaczenia. Zreszta ta strona jest troche lipna, chociazby ze wzgledu na przyklad obrazu przed i po przerobce, ktore zostaly zrobione chyba w Paint'cie i nie pokazuja rzeczywistego efektu. Sprawdz jeszcze przewody laczaca chip RGB z gniazdem monitora, moze sa zbyt dlugie lub nieprawidlowo ulozone. pozdrawiam

Reply to
karlos

Ehkm, tego... "Skoro nie uwazales, jak robiles, to teraz rob, jak uwazasz".

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

No dzięki! Poskutkowało. :-) Na płytce przewidziano miejsce na te oporniczki, ale ich nie było... A szkoda... Już miałem kupić sobie jakiegoś FX 5700 ;-)

Pozdrawiam Tygrysek

Reply to
Tygrysek

On Behalf Of Tygrysek

A szkoda ... Wiesz jaka jest jazda po wywaleniu w tej karcie "zbednych" kondesatorów do śmieci? ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel