Gdzie w Polsce kupię darlington...

o parametrach 600V i przynajmniej 100A Udało mi się dostać w TME 450V/75A Ale jest on trochę dla mnie za słaby. Ideałem byłby 200A i najlepiej dwa darlingtony w jednej obudowie. Czy ktoś jeszcze to robi?

Leszek W

On Behalf Of Leszek W

Masz problem. Obejrzyj dowolny dokument z danymi na temat rezystancji termicznej poszczególnych obudów. Obawiam się, że taki element oficjalnie nie istnieje. Dla darligtonów można przyjąć spadek napięcia na poziomie 2V (rosnie wraz temperaturą) przy 200A daje 400W ciepełka. Jaka obudowa to odprowadzi?

pzdr Artur

Reply to
ziel

Użytkownik "Leszek W" <leszek @poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ceu69s$4dt$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

DACPOL Piaseczno, albo nigdzie

Reply to
SP9LWH

Tam już pytałem

Leszek

Ja kupiłem taki:

moc strat 250W i napięcie nasycenia 1,2V typowo, ale przy niskim prądzie (10A) napięcie było 0,6V Bardzo się zdziwiłem, bo było 2 x mniejsze niż w oryginalnym tranzystorze. Więc moc wydzielana będzie również 2 x mniejsza. Elementy takie były produkowane, np: Mitsubishi QM75TX Sanrex QCA75A, QCB75A POWEREX KD224575

Ale teraz wszyscy przerzucili się na IGBT i z darlingtonami zrobił się problem, nawet dla serwisów nie chcą zrobić

Leszek