Gdzie w polsce kupic SDRAM ?

Krzysztof Gawryś@pl.misc.elektronika napisał:

W detalu kupiłbyś zapewne o wiele drożej te dwie kostki niż cały moduł z ośmioma układami.... Notabene w dimmach najczęściej zamontowane sa, z tego co zaobserwowałem, kostki 8-bit (sam użyłem czterech w mojej pracy

- poszukiwałem takiego modułu 64MB 66MHz z koścmi microna lub infineona z racji dostępu do dokumentacji) Może byś znalazł z 16 bit, ale musiałyby byćchyba cztery kości na module (lub 8 dwustroniie? zalezy od producenta?)

Reply to
=?

Krzysztof Gawryś wrote on Thu, 23 Sep 2004 10:07:57 +0200:

Raczej powinieneś zapomnieć o ilościach detalicznych. Z drugiej strony jeśli zamówiłbyś "tackę" takich układów (około 100szt.), to pewnie zapłaciłbyś około $3/szt. netto za pamięć 128Mbit. Ewentualnie możesz spróbować na Digikey, aczkolwiek nie sprawdzałem czy mają w ofercie SDRAM-y.

Nie żartuj z tymi kosztami. Jeśli to ma być produkcja jednostkowa to to będzie chyba najtańsze rozwiązanie.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Krzysztof Gawryś wrote on Thu, 23 Sep 2004 11:08:02 +0200:

Hehehe... Ja przed końcem roku mam zamiar zamówić u brokera około 200 szt.

5 woltowych EDO DRAM-ów 64Mbit o organizacji 4M x 16. Będę potrzebował 100 szt. i tak się zastanawiam gdzie upchnąć resztę. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

PAndy wrote on Thu, 23 Sep 2004 11:42:27 +0200: [.....]

Gdy będę drogie to producentom może opłacać się wznowić produkcję. I cena znowu spadnie. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec
Reply to