Re: wej?cie oscyloskopowe

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

> [...]

Częstotliwości do ok 500 kHz

Co do tłumienia: tak, chodzi o to, żeby sygnał nie był obcięty z góry ani z dołu.

Symetryczne napięcie zasilania jest mi na rękę, ponieważ chcę, aby poziom 1,65V na wyjściu odpowiadał 0V na wejściu, co w WO zasilanym symetrycznie łatwo osiągnąć. a i przetwornik jest 8bitowy Pozdrawiam

Reply to
pferd84

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

To jaki problem dać wzmacniacz operacyjny i rezystorami ustawiać wzmocnienie (tłumienie).

Reply to
Maksymilian Dutka