Gdzie odleciał "Wentylator 140x140"?

Witajcie.

Wiadomość:

Subject: Wentylator 140x140 Followup-To: pl.comp.pecet Date: Mon, 26 Nov 2018 16:07:07 +0100

Widomość ta miała odpowiedzi na pl.misc.elektronika Odpowiedzi te są widoczne na pl.comp.pecet natomiast na .elektronika ja widzę wyłącznie pierwszą wiadomość. Tak samo na serwerze news-archive.icm.edu.pl - tylko wiadomość początkowa.

Co się dzieje?

Reply to
Adam

Jest Wed, 28 Nov 2018 13:07:21 +0100, Adam pisze:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Artykuł ma ustawione pole Followup-To: na grupę p.c.p (patrz, podkreślenie). Więc wszystkie odpowiedzi lądują tam. I prawidłowo.

W ramach zadośćuczynienia, odpowiedzi na ten post powinny trafiać na pme. :)

k.

PS FuT -> pl.misc.elektronika

Reply to
Krzysztof Gajdemski

Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ptm0do$c7u$1$ snipped-for-privacy@news.chmurka.net... Wiadomość: Subject: Wentylator 140x140 Followup-To: pl.comp.pecet Date: Mon, 26 Nov 2018 16:07:07 +0100

Masz w naglowku "followup".

Pewnie nawet nie zauwazyles, ze odpowiedz poszla tylko na pecet, czytnik to robi automatycznie.

O ile odpowiadales, bo jak nie ... to inni nie zauwazyli.

MyGate wycina FUT i zapewne moja odpowiedź trafi na obie grupy.

To musiał być jakiś błąd lub ficzer Twojego czytnika, ja na p.m.e widzę tylko oryginalnego posta (z FUT ustawionym na p.c.p). Może czytnik nieprzeczytane posty, które były na p.c.p pokazał też na p.m.e, bo oryginalna wiadomość była na obu?

Reply to
Queequeg