Gdzie kupić transformator regulowany 24V AC?

Witam

Przepraszam, że z takim pytaniem zwracam się na grupę, ale nie bardzo wiem gdzie pytać. Otóż potrzebuję transformator (zasilacz) regulowany 0 - 24 V AC 50 1A 50 Hz i nie bardzo wiem gdzie takiego czegoś szukać, a może ktoś miałby na zbyciu? Górna granica może być nieco niższa lub ewentualnie wyższa, ale nie 100 V :D

Reply to
chairon

Kupić coś "w jednym kawałku" będzie trudno. Jeśli nie potrzeba stabilizacji a wystarczy regulacja, to można kupić dwa typowe "klocki" - autotransformator regulowany, tzw "Variac" (najczęściej okrągłe, z dużą gałką), który zasilany z 230V na wyjściu daje płynnie od 0 do 250-260V i za nim transformator 230/24V najprościej tzw. transformator bezpieczeństwa o odpowiedniej mocy - taki zestaw będzie w bezpiecznych obudowach, uzwojenie wyjściowe odseparowane od sieci. Wmak

Reply to
Wmak

Ewentualnie gdyby ktoś mógł takie coś wykonać na zamówienie, to bardzo proszę o propozycję ceny na maila.

Reply to
chairon

sa w elfie...

zoabcz artykul nr 56-325-59

Reply to
PAndy

No ale bez jaj... chcę kupić, ale nie za 2,000 zł i nie potrzebuję aż takiego profesjonalnego. Na użytek, że tak powiem do robót w garażu :)

Reply to
chairon

Użytkownik "chairon" snipped-for-privacy@interia.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:f109gm$thm$ snipped-for-privacy@news.interia.pl...

Czyli masz zrobić jak napisał Wmak. Jednak to nie będzie darmo, bo takie autotrafo kosztuje najmniejsze pewnie ze 100-150zł. Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

No to powiedz, do czego to potrzebujesz... pewnie do regulacji mocy jakiegoś urządzenia, napisz jakiego i w ogóle - zapewne taniej wyjdzie transformator

  • regulacja mocy fazowa lub grupowa... .

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

no coz... widac musisz sobie zrobic tak ja napisal wmak...

Reply to
PAndy