G24+antena GSM

Witam

Poszukuje taniego dostawcy anten kątowych SMT lub FME + kabelek MMCX/SMT lub MMCX/FME (w zależności od anteny). To co znalazłem w komplecie kosztuje około 40 –50zł – trochę drogo. Może zaopatrujecie się taniej. Ilości niezbyt duże, na początek około 20 do 50 szt.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:e953tj$dka$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... Witam

[...]

GSM

Nie wiem jakie ceny maja bo ja szukalem do pracy jednej sztuki na FME + przejscie mmcx - dostalem gratis :)

Reply to
Robgold" <robgold NO