FPGA PLD czas zacząć

Witam wszystkich. Po dość długich działaniach z mikrokontrolerami przyszedł czas na zabawę z układami FPGA, PLD. Jutro wybieram się do księgarni technicznej w Krakowie, jednak sam za bardzo nie wiem po co :-) Czytają grupę da się zauważyć, że są tu prawdziwi fachowcy z tej dziedzinie :-) No i właśnie do nich mam ogromną prośbę. Proszę poradźcie w jaką literaturę (tytuły) się zaopatrzyć. Chodzi o to, aby było na początku od podstaw, kończyło się jednak na jakimś rozsądnym poziomie. To może być również kilka pozycji. Dłuuuugie, jesienne wieczory sprzyjają pogłębianiu wiedzy :-)

Pozdrawiam ONX

Reply to
ONX