Poczatki PLD

Chyba ci sie troche pomylilo - komputer chcesz z PLD zrobic ? Niby sie da, ale sensu w tym za grosz.

Polecam Alterę z serii Cyclone.

Pamięć musi być dobrana do konkretnego układu - niektóre mogą się ładować nawet z normalnych tanich Flashy równoległych albo z kilku różnych źródeł. W praktyce pamięć (lub inny sposób ładowania, np. AVR+DataFlash) jest potrzebna jeżeli nie chcesz za każdym razem wysyłać kodu z komputera.

Weź odpowiednio duży FPGA i USB wciśnij do środka:

Weź odpowiednio duży FPGA i Ethernet wciśnij do środka, PHY trzeba będzie doczepić na zewnątrz.

Najprościej i najskuteczniej wziąć 4-nóżkowy gotowy generator dostosowany do twojego FPGA, np. 100 MHz.

To zależy, jak ma być szybki. 10ns 1Mx16 (np. Samsunga) kupisz bez problemu, z szybszymi może być trudniej.

Reply to
Adam Dybkowski

poogladaj sobie dokumentacje do NIOS'a, ew moge ci ja podeslac.. w nim jest to wszystko...

Reply to
greg

Ile to sie ostatnio doliczylismy - 0.66 zl za przerzutnik ? To bardzo drogi ten kontroler wyjdzie :-)

Quazar napisal(a):

Rowniez Semos.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Ale to w CPLD. Natomiast EP1C6 kosztuje <150PLN i ma 6k LC na pokladzie.

Reply to
jerry1111

A gdzie Ty to kupujesz po sensownych cenach? Bo ja potrzebuje sztuke (nawet 1C3 mi wystarczy), a tu sie niestety zaczynaja spore problemy. :-(

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

EBV. Podejrzewam ze w Jawi pojedyncze kupisz - ale wiadomo, pojedyncze to troche drozsze...

Reply to
jerry1111

Przed chwila sprawdzilem, 1C6 kosztuje 50 zl. mniej niz chcialem za niego dac... :->

Natomiast roznica w cenie 1C3 i 1C6 to 10 zl., wiec tu w ogole nie ma co dyskutowac o wyborze. :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

EP1C6T144Qx (x=6,7,8) ?? IMHO cos za malo, chyba ze ceny mocno pospadaly.

Tego nie wiem - uzywam EP1C6.

--
Jerry
Reply to

Tego mi nie podano, ale speed grade mnie za bardzo nie interesuje w tym zastosowaniu.

84 zl./sztuke netto za 1C6. Nie wiem, czy to tanio, bo nigdy wczesniej nie kupowalem FPGA. :-)

Wedlug PDF z Altery 1C3 ma dwa razy mniej wszystkiego. :->

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

On Mon, 17 Jan 2005 18:39:35 +0100, "Piotr Wyderski" wrote: [.....]

A to nie zamierzasz zrobiæ tego swojego diwajsa w 100 tys. egzemplarzy??? ;-) By³oby o czym podyskutowaæ i popracowaæ nad zoptymalizowaniem projektu w celu sprawdzenia czy zmie¶ci siê w mniejszej ko¶ci. ;-)

Regards, /J.D.

--
Jan Dubiec                                      We're all living in Amerika
jdx#slackware.pl                                Coca Cola

;-)

Poki co mysle o skali 100 tys. razy mniejszej, ale kto wie... ;-)

A to mozna i bez produkcji wielkoskalowej. :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski