Co się dzieje? Nie widać postów

Witajcie!

Dostałem odpowiedź:

albo krócej:
Odpowiedź ta nie pojawia mi się w czytniku Thunderbird 16.0.2, korzystam z news.interia.pl

Ki diabeł?

Wina serwera news, czy może odpowiadający pisał przez jakiś wynalazek typu groups.google i nie nastąpiła replikacja?

Reply to
Adam

ś problemy z usenetem interii - część postów się nie pokazuje... Coraz ciaśniej.

:(

Reply to
Miroslaw Kwasniak

news.task.gda.edu też nie widać nowych postów z pl.misc.elektronika. Inne grupy bez problemu. Korzystam teraz z news.neostrada.pl

Jingiel

Reply to
Jingiel

[...]

moze nikt nie pisze!?

G.

Reply to
adresss

Pisze, przez jeden serwer przechodzi, przez drugi nie. Zresztą nowe posty też nie są widoczne.

Jingiel

Reply to
Jingiel

Ależ właśnie ktoś pisze, natomiast ja nie widzę wszystkich postów. Resetowanie grupy dyskusyjnej też nic nie daje. Nie wiem, w czym jest problem.

Reply to
Adam

Problem jest z twoim serwerem news.

Jingiel

Reply to
Jingiel

Dnia Fri, 16 Nov 2012 13:13:34 +0100, Jingiel napisał(a):

Jak jedziesz na windowsie, to polecam hamstera. Wskazujesz mu kilka serwerów które są jeszcze dostępne, a on zasysa i wątkuje nawet te posty które nie są na wszystkich serwerach. Do tego 40TudeDialog i jakoś to się jeszcze kręci. Trochę jedynie się komplikuje dodawanie grup :)

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu 2012-11-16 12:56, Adam pisze:

Ja też zaobserwowałem taki objaw. Praktycznie żadnych nowych postów i to nie tylko na pl.misc.elektronika ale na kilku innych też. I też korzystam z news.interia.pl - może tu leży problem?

Reply to
JK

Jest Fri, 16 Nov 2012 13:36:16 +0100, JK pisze:

Z pewnością, szczególnie, że to nie pierwszy taki problem Interią. Jest to problem lokalny dla tego serwera, gdyż feed z niego wychodzi. Kontaktowaliście się z jego administratorami?

Jeżeli nie ma odpowiedzi, proponuję jednak przestawić się na inny serwer, np. (autoreklama) news.neostrada.pl.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

W dniu 2012-11-16 13:36, JK pisze:

Czyli znów trzeba zadać pytanie standardowe nr 1: czy jest jakiś pewny ogólnodostępny serwer news?

Reply to
Adam

Dnia Fri, 16 Nov 2012 12:23:42 +0100, Adam napisał(a):

Ta awaria nazywa się 'konwulsje'... PGRy wymarły, fabryki wymierają i w ich miejsce powstają markety. Umarł IRC, umierają grupy dyskusyjne.

Reply to
Jacek

Powitanko,

news-archive.icm.edu.pl

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Bądź poważny - "tylko do czytania, dla wszystkich, nikt nie ma uprawnień do wysyłania".

Pan Pawel O'Pajak napisał:

On jest tylko ogólnoodstepny, a pytanie było o ogólnodostępny.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości

Nie tylko Ty - na moje "wifi" odpowiedzial jeden kolega, ale juz np z neostrady jego postu nie widac.

mam wrazenie ze polski usenet przezywa chwilowe trudnosci, znaczy jakis serwer sie posypal, albo ktorys admin pozbyl sie kolejnego spamu. I to sie nalozylo na dlugotrwale trudnosci i silna tendencje spadkowa.

Czas sie przesiasc na foruma, albo zrobic skladke na serwer :-(

J.F

Jest Fri, 16 Nov 2012 18:48:26 +0100, J.F pisze:

Nie widać, bo zapewne został wysłany z którejś bramki anonimowej (bez Message-Id ciężko powiedzieć coś więcej). Inna rzecz, że może w zaistniałej sytuacji warto wpuszczać nawet takie serwisy...

Nie sądzę, aby były chwilowe.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

RoMan Mandziejewicz pisze tak:

Na serwerze news-archive.icm.edu.pl przynajmniej można sprawdzić co powinno być widać zanim się zapyta o swój serwer.

News-archive.icm.edu.pl nie przyjmuje też Canceli. To duży plus.

Reply to
PiteR

W dniu 2012-11-16 15:35, Adam pisze:

no już dostales odpowiedż że news.neostrada.pl korzystam z niego i nigdy mnie nie zawiódł

Reply to
Jawi