enkoder c.d.

Reply to
tusk, donald tusk

postawie Ci pomnik za wytrwałość w niesieniu kaganka oświaty...

@
Reply to
Artur Miller

ojej, co ty kur... nie powiesz takie głębokie przemyślenia to w EU jak nie masz nic na temat to wypad z mojego wątku...

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ldtn3f$rp2$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

ojej, co ty kur... nie powiesz takie głębokie przemyślenia to w EU jak nie masz nic na temat to wypad z mojego wątku...

A może ty wypadniesz stąd? Raz na zawsze i skutecznie?

Reply to
Jan

Kiedyś, na pierwszym chyba roku na PP był wykład. Gość obok mnie pstrykał długopisem. To było akurat wtedy bardzo denerwujące. Już mu miałem powiedzieć, aby przestał. Jednak mówię sobie: Każda okazja na trening silnej woli jest dobra. Jako, że mam silną wolę z pewnością wytrzymam. No i dalej usiłuje się skupić na wykładzie. Ale gość pstryka i pstryka.... No cóż. Wtedy zrozumiałem, że jeśli zostanę sponiewierany, nawyzywany, dostanę z pięści w twarz i to wytrzymam, rzucę palenie, to wcale nie oznacza jeszcze, że mam silną wolę. Gość musiał przestać się bawić. S.

Reply to
Sylwester Łazar

W dniu 17/02/2014 21:07, Sylwester Łazar pisze:

no tak, ale jest róznica między głupim odruchem a lenistwem i bezkrytycznym (wyłącznie własnym, zdecydowanie socjopatycznym) przekonaniu o własnej zajebistości.

@
Reply to
Artur Miller

Ja uważam, że ma swój cel. Inny, ale ma. A co to szkodzi trochę pomóc. Inni też się uczą. S.

Reply to
Sylwester Łazar

ale o czym Wy mówicie? wymieniacie się dyrektywami EU i to w moim wątku?

Reply to
tusk, donald tusk

No to napisz, czy Ci się udało, bo my ciekawi jesteśmy, a ty już w GALach siedzisz :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

poszedłem na całość, zamówiłem płytkę zakładając, że to co napisane wyżej jest prawdą... za dwa tygodnie się dowiem...

Reply to
tusk, donald tusk

W dniu 20/02/2014 14:23, tusk, donald tusk pisze:

[za 2 tygodnie] co to jest lutownica i co za kretyn napisał do niej instrukcje obsługi, ja nic z niej nie rozumiem. i jeszcze sie oparzyłem, nie było napisane, że gorąca będzie. @

mspanc :)

Reply to
Artur Miller

I dlaczego to się wszystko nie chce przyklejać? Nie mogli napisać w euroinstrukcji, że potrzebna jast jakaś cyna jeszcze?

A poza tym zagadnienie... moja nagrywarka DVD /.../

:)

Reply to
butek