Ekranowanie przewodu

zamiast ekranowac lepiej zaloz skretke audio. Inna sprawa, ze najprawdopodobniej to czytnik jest zrodlem zaklocen i nawet zaekranowanie nic nie pomoze.

Reply to
krychu (musk

a co ma, za przeproszeniem, xp do kabelka?

d.

Reply to
dynio

dynio napisal(a):

W XP dzwiek jest transmitowany z CD do karty cyfrowo, po IDE, itd. W w9x bez kabelka nie gralo.

Reply to
Marcin E. Hamerla

To zalezy rowniez od czytnika, czy potrafi przesylac dane z plyty przez IDE. Na przyklad moj stary BTC 8x nie potrafil tego. Obecnie jednak chyba wszystkie czytniki sobie z tym radza. Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Chyba to juz nawet w WinME i Win2000 tez tak jest. Zauwazylem wlasnie wtedy (co mnie denerwowalo) ze na wolnym komputerze sluchanie muzycznego CD jest niemozliwe bo ciagle jest przerywane jak cos innego sie wykonuje. Win98 i wczesniejsze jak raz zapusciles CD to gralo dalej nie absorbujac procesora glownego. Ale nie skojarzylem sobie ze rzeczywiscie to moze i bez kabelka w ten sposob chodzic.

Podro Grzechu

Reply to
Greg Sz

nie zgodze sie z pierwszymi Twoimi wersami. Napisalem to w oparciu o wlasne doswiadczenia, byc moze nieco rozne od Twoich. Mianowicie przy tej samej karcie (standard, 4 kanaly) rozne czytniki wprowadzaly rozne zaklocenia. Kwestia kabla: nie wiem jak mozna mowic o zlej jakosci kabla audio od czytnika w czasach gdy w zasadzie wszystkie z nich to tajwanska masowka i wszystkie znajduja sie na tym samym poziomie.

Reply to
krychu (musk

mozna to tez zobic w win9x trzeba tylko zastosowac odpowiednia wtyczke do playera. Napewno nie zadziala na standardowym odtwarzaczu ale na winampie spokojnie.

Reply to
krychu (musk

W me/2000 da sie to na szczescie wylaczyc.

Watpie. audio rip to bardzo stara opcja.

Monday, August 18, 2003, 8:43:21 PM,krychu (musk) nastukał(ła):

km> mozna to tez zobic w win9x trzeba tylko zastosowac odpowiednia wtyczke do km> playera. Napewno nie zadziala na standardowym odtwarzaczu ale na winampie km> spokojnie. Jest specjalny program - driver ktory w systemie widzi cd-audio jako drzewko katalogow z wav i mp3 posegregowanymi wedlug bitrate-u - wlazisz np do mp3/128kbit/16bit/stereo i wrzucasz do Winampa.. dekoduje w locie, da sie kopiowac na dysk jak zwykly plik. I chodzi w win 95/98.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

wiesz moze skad mozna go zassac? albo jak sie nazywa? TIA

Reply to
krychu (musk

Tuesday, August 19, 2003, 7:42:58 AM,krychu (musk) nastukał(ła):

km> wiesz moze skad mozna go zassac? albo jak sie nazywa? Niestety nie pamietam - ale kumpel go uzywa (ma 98) wiec jak sie z nim bede kontaktowal to spytam. On tego nie ial z netu (nie szukal) tylko wykopal na plytce PC-world-a lub Entera w shareware/freeware

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Tuesday, August 19, 2003, 10:08:24 AM,krychu (musk) nastukał(ła):

km> pisales, ze ekranowales karte. Tez nosze sie z zamiarem zaekranowania SB km> Live (przy nagrywaniu cichych motywow slychac swierszczenie). Czy Twoim km> zdaniem pomoze to zminimalizowac zaklocenia przy nagrywaniu przez wejscie km> liniowe? hmm.. sadze ze moze - bo tu chodzi o to ze sam mikser karty jest odizolowany od zaklocen, a wiec powinna sie poprawic jakosc nagrania. Tylko zwroc uwacge tez na jakosc samego przewodu laczacego ze zrodlem sygnalu, i uziemienie obu urzadzen - zauwazylem ze przy nieuziemieniu jednego z nich pojawialy sie podobne jak te opisywane zaklocenia.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

PW> Mimo usilnych prob nie udalo mi sie z niej skorzystac PW> na tamtym czytniku. Na wszystkich innych chodzi bez PW> problemu. Tzn zadziala ale w wersji... analogowej... (niektore programy rippujace maja taka opcje - po prostu zgrywa na karte dzwiekowa przez kabel cd-audio wlasnie..

Reply to
Łukasz Bolesta

Nie wiem, czy mówimy o tym samym, ale ja mam taki sterownik do CD-ROMu, który pokazuje ścieżki audio pod postacią plików WAV podzielonych na foldery z różnymi częstotliwościami próbkowania, mono/stereo oraz 8/16bit. Plik nazywa się CDFS.VXD i należy nim podmienić oryginalny w katalogu C:\Windows\System\IoSubSys . Zajmuje ok. 80kB. Jak ktoś chce, to mogę podesłać na priv :-).

Reply to
Meloman

... a wracajac do pierwotnego pytania to potwierdzam ze glownymi przyczynami jest kiepska karta (ekranowanie niewiele pomoze, wiecej juz zamkniecie w panelu w win nieuzywanych kanalow, np. fm, mikrofon itp.) a druga przyczyna to wspomniana juz petla na masie po tym nieszczesnym kabelku, ale jesli sie naprawde upierasz zeby go uzywac to po pierwsze MUSI byc ekranowany (bo te plaskie sklejone tasiemki tez sie zdarzaja!) i sprobuj zmienic jego ulozenie w obudowie, najlepiej jesli bedziesz mial w miare po kolei poprowadzone przy samej tylnej sciance - znaczy, zwykle tak jest najlepiej, ale sprawdz sam...

pozdr.

"J.F." wrote:

Reply to
morpheus

M> Nie wiem, czy mówimy o tym samym, ale ja mam taki sterownik do CD-ROMu, M> który pokazuje ścieżki audio pod postacią plików WAV podzielonych na M> foldery z różnymi częstotliwościami próbkowania, mono/stereo oraz 8/16bit. M> Plik nazywa się CDFS.VXD i należy nim podmienić oryginalny w katalogu M> C:\Windows\System\IoSubSys . Zajmuje ok. 80kB. M> Jak ktoś chce, to mogę podesłać na priv :-). ototo :D - tyle ze ja jeszcze widzialem (nowsza wersja?) z enkoderem mp3..

Reply to
Łukasz Bolesta