eba je czymś naładować.

Pojemności mamy duże to i ładowarki małe byc nie mogą. Na aliexpress dużo zasilaczy do ledow. Moce słuszne bo i półtora kilowata trafiłem. Ale żeby nie było różowo one mają 12V na wyjściu i to jest za mało na liFePO4. Pytanie do kogoś kto miał do czynienia z zasilaczami tego typu co w linku

tam potencjometr, dedukuje że do tego żeby podbić napięcie o spadek napięcia na przewodach na przykład. I teraz pytanie. Czy w takim zasilaczu z potencjometrem da się podnieść napięcie do 14,1-14,2V

Reply to
Zenek Kapelinder

defacto standardem u hakierów jest modowanie zasilaczy serwerowych HP:

Dwoma opornikami można podniść napięcie do 14.4V a są też opisane mody na podniesienie napięcia do ponad 30V

aby nie lutować złącza, są rozwiązania typu:

Jest tego dużo na rynku bo są też stosowane przez kopaczy bitcoinów (ale pewnie ze względu na obecne koszty energii raczej stoją na półkach)

c.

Reply to
Cezar

Przyznasz że pokręcić potencjometrem łatwiej niż wymieniać oporniki? Dlatego moje pytanie odnosiło się do konkretnego typu czyli zasilaczy do ledow ale z możliwością regulacji napięcia. Pytanie było do praktyków.

Reply to
Zenek Kapelinder