dystrybutorów

A nie możesz w takim razie zamówić przez TI-shop? Albo pogadać z dystrybutorem.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Czy ktoś się orientuje czy ceny podzespołów podawane przez TI mają jakikolwiek sens? Chcę właśnie zamówić kilka tysięcy pewnego układu. Na stronie TI widnieje jak byk cena 7$ dla 1k a wszystkie oferty od oficjalnych dystrybutorów dostaję w okolicach 9$. Trochę mogłoby ich tłumaczyć to że mają towar na stanie (koszty magazynowania, zmienne kursy walut itp.) ale termin dostawy wynosi 4 miesiące!!

Reply to
Elektrolot

Szukałem już w sklepie TI ale tam nie ma tych układów. Z tego co się orientuję to w ofercie tego sklepu są głównie zestawy startowe.

Reply to
Elektrolot