Gdzie kupic wszystkie elementy?

Witam, Probuje zmajstrowac uklad chlodzenia cos jak w samochodzie. Potrzebna do tego bedzie cicha pompka (najlepiej ok 6V), 20m przewodow o srednicy max

5mm ktore poradza sobie z plynem o temp ok 70 stopni C i do tego wszystkiego jeszcze zbiornik na plyn. Macie jakis pomysl gdzie to wszystko mozna kupic?

Pozdrawiam, RPC5JHG

Reply to
RPC5JHG

Uzytkownik "RPC5JHG" snipped-for-privacy@yahoo.co.uk> napisal w wiadomosci news:j8sghg$nb3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

na przyklad tam, gdzie sprzedaja chlodzenie wodne do PC. Np. komputronik.

Reply to
sundayman

W dniu 2011-11-02 23:34 RPC5JHG napisał(a):

cooling.pl

Reply to
Adam Dybkowski

Dnia Wed, 02 Nov 2011 23:34:18 +0100, RPC5JHG napisał(a):

Będzisz miał strasznie duże opory przepływu na tych 20m/5mm.

Reply to
Jacek Maciejewski

Wiem, super wydajne to nie musi byc. Te 20m to oszacowana dlugosc, w praktyce moze wyjsc inaczej. Ale wiekszym problemem w tej chwili jest znalezienie przewodow 5mm i odpowiedniej pompki. Widzialem tylko 7mm i wiecej. Chyba nic sie nie stanie jak 7mm bedzie troche scisniete. Mimo wszystko pompki dzialajacej przy 6V nigdzie nie spotkalem.

Reply to
RPC5JHG

Co masz na mysli mowiac "7mm troche scisniete"??

O ile nic nie popitolilem, to masa wody w takim przewodzie 5mm dlugosci

20m bedzie ok.0,4kg - jestes pewny ze pompka 6V da rade? Poszukaj akwariowej, tam chyba jakies takie są.
Reply to
venioo

Pomiedzy dwiema plytami cos jak zamiast IoI bedzie bardziej I0I

Wlasnie nie wiem, wydawalo mi sie ze sobie poradzi. Ale moze T-HEAD 750 bedzie ok.

Reply to
RPC5JHG

W dniu 2011-11-03 21:22, venioo pisze:

No to któryś z nas coś popitolił, bo mi wyszło 0,0157kg ;)...

Reply to
Konop

A wiesz w ogóle ile ciepła chcesz przetransportować (waty) z jakiej temperatury źródła (pewnie owe 70 stopni) do jakiej temperatury otoczenia (pewnie pokojowa) ?

Reply to
William Bonawentura

RPC5JHG napisał(a) :

Elo Pewnie już kupiłeś... Pompka 6V to trochę mało. Warto dać pompki (2) akwariowe na

230V. Zanurzeniowe. Każda o mocy ok.3W. Jedna jako ssąca, druga tłocząca. Rurki kupisz na Alledrogo. Ważna też różnica wysokości w układzie. 1,5m pociągną na 10 m rurki.
Reply to
Zbynek Ltd.