drukarka do termotransferu

Dnia Thu, 9 Feb 2006 22:06:01 +0100, Konrad Rokicki napisał(a):

Nie znam cen z Allegro, ale używam drukarki Konica Minolta PagePro 1300W, która w chwili obecnej kosztuje coś koło 400PLN, nowa. Jestem zadowolony.

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisał(a):

Witam! Ja mam HP1020 i do termotransferu pasuje elegancko. W sterowniku jest mozliwośc ustawienia nasycenia tonerem wiec kartki można palcami czytać :P

Reply to
pepe
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Konrad Rokicki
Reply to
Piotr Wyderski

Dnia Thu, 9 Feb 2006 22:06:01 +0100, "Konrad Rokicki" snipped-for-privacy@wp.pl wyklepał(a):

ja mam HP LaserJet 4P, niesamowicie oszczędna (toner kosztuje 20 zł, jak na razie wydrukowałem ponad 2k stron i jeszcze końca proszku nie widać...) Od drugiej płytki w górę uzyskuję idealne rezultaty :)

Reply to
scx