Drewniany komputer :)

Witam,

jest tam filmik ...

Reply to
Pawel K

wow .. fajne ;-)

Reply to
Rock

Czy aby przypadkiem _prawie identyczny_ koncept nie pojawił się kiedyś w Bajtku pod takim samym tytułem "Drewniany komputer" ?

Reply to
Sebastian Bialy
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

O ile pamietam to pomysl jest jeszcze starszy. Mlody Technik ?

Trudno stwierdzić :( Oficjalnego archiwum chyba nie ma. Szkoda.

Reply to
Sebastian Bialy

Archiwum mam wlasne, ale skorowidza nie mam :-)

Włodzimierz Wojtiuk

No ba, papierowe też mam :/ Jest jakiś projekt na sieci archiwizacji Bajtka. Ale pewno nielegalny. Swoją drogą jestem ciekawy czy przetrwały do dzisiaj jakieś oryginalne wersje "źródeł" bajtków i czemu nikt nie jest zainteresowany upublicznieniem ich. Pewno gupie prawo autorskie :/

Reply to
Sebastian Bialy
Reply to
Dariusz K. Ladziak