moduły GSM z MARITEX-u

Witam, przeglądając posty zorientowałem się iż kilku z Was nabyło już w firmie Maritex moduły GSM firmy SIM Technology. Na pierwszy rzut oka GSM-SIM300C powinien być w sam raz dla mnie (wysyłanie sms-ów przy pomocy mikrokontrolera). Cenowo, oferta jest bardzo korzystna ale czy aby nie kryje się za tym jakiś haczyk ? Nie ma z tymi modułami żadnych problemów ? Bardzo proszę szanownych użytkowników mających do czynienia z tematem o wyrażenie swoich opinii.

Pozdrawiam !