Domofonowy temat

Mam plytke elektroniki LASKO ,(chyba stary model ) do której potrzebuje rozpiske zacisków. Krótki opis plytki: pracuje na instalacji 6-cio przewodowej , kable sa lutowane, ma dwie peerki, na stronie lutowniczej wypisane cyna 25

07 00.Prosze o pomoc.
Reply to
mirekW
Michal Trych" TO trych.pl

Michal Trych napisał(a):

Rozmawiałem z serwisem i okazało się, że mają kłopot z identyfikacją tego modelu. Obiecali, że będą szukać.

Reply to
mirekW