kompresor audio

Podpowiedzcie prosze jakis typ latwo osiagalnego, scalonego kompresora dynamiki.

Potrzebuje okiełznać sygnał z mikrofonu ;-) zupełnie obca mi branża :-(

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Mam, mam...tylko jeszcze nie wiem czy zdaży dojechac na czas ;-)

__ Pzd, Irek.N. ps. SSM2166

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Irek mam jakiego? Lm-a tzn par? sztuk, to jest reduktor szumów dolby, jako kompresor te? mo?e pracowa? :) chcesz? :)) Janusz

PS JAk mnie pamiec nie myli to LM1112 ale nie dam glowy :)

Reply to
Janusz_k

Kurcze - sprawa gardłowa, ja Ci leżą a zamówione nie dojdą - chętnie!

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Osoba podająca się za: Ireneusz Niemczyk przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-10-25 13:12:

Może NE572??? Był kiedyś w EdW projekt "Uniwersalnego procesora dynamiki"(limiter, ARW, kompresor, ekspandor, bramka szumu lub regulator wzmocnienia sterowany napięciem lub prądem).

Reply to
badworm