Do Warszawiaków - odbiór TV

Czy dodanie wzmacniacza antenowego poprawiłoby odbiór telewizji w Warszawie po przeniesieniu nadajników z PKiN do Łaz? Czy ktoś to już przetestował? Jeśli tak to jakie wzmacniacze stosowaliście.

Reply to
Matmir

Czy Ty sobie zdajesz sprawę z tego, że nadajniki telewizyjne działają lokalnie? Musisz choć dzielnicę podać, jeśli oczekujesz jakiejkolwiek pomocy.

Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz. Dla każdej dzielnicy jest oddzielny nadajnik? Nie wiem skąd jesteś więc Cię uświadomię: dla Warszawy i okolic jest jeden maszt antenowy z nadajnikami w Łazach (przy szosie na Kraków), które 22 lipca zostały przeniesione tam z iglicy Pałacu Kultury i Nauki.

Reply to
Matmir

Wystarczy dobra antena ustawiona we wlasciwym kierunku, a wzmacniaczem w miescie to mozesz ze ***** wzmocnic.

Reply to
Mikolaj Tutak

Matmir pisze:

Czyli jesteś zdania, że dla Okęcia i Żerania to są jednakowe warunki? Zanim zaczniesz uświadamiać, uświadom się sam.

Reply to
aw

Matmir pisze:

tak sie sklada, ze cala Polska musiala sie dowiedziec, ze w jakies zapizdzialej warfszawie przenosza nadajnik. bo inaczej po weekendzie bylby paraliz, bo zamiejscowi* by nie wiedzieli, ze cza antene przestawic...

*)Ci co na weekend wyjezdzaja ze stolicy na wies...

ps. kablowke se zaloz, panie kolego. ;P

Reply to
Psychik

Czy ktoś cię prosił o komentarz? Było konkretne pytanie i jak chcesz zabrać głos to skup się na tym. A w tej ... warfszawie nie wszyscy są tak bogaci jak w twoim Pcimiu Dolnym. Tu mieszkają także emeryci, których nie stać na kablówki.

Reply to
Matmir

Była mowa o lokalnych nadajnikach, a nie lokalnych warunkach odbioru sygnału. I do tego się odnosiłem. Czytaj ze zrozumieniem.

Reply to
Matmir

Matoł jesteś i absolutnie nie chce mi się z tobą gadać.

Matmir pisze:

u nas emeryci maja "polski" program w ramach "niby" anteny zbiorczej, ale z kabla...

Reply to
Psychik

Użytkownik "Matmir" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Czasem tak, czasem nie. Bardzo to zależy od lokalnych warunków. Znam jeden temat na który sam nie mam pomysłu jak go rozwiązać - pozostaje chyba tylko najtańszy pakiet z Cyfry. Musisz podać jak z Twojego miejsca wygląda "widoczność" na Łazy, czy są po drodze przeszkody.

yabba

Reply to
yabba

Matmir pisze:

Podkreśl sobie te ostatnie zdanie. I jeszcze raz przeczytaj, ale tym razem ze zrozumieniem. Cytat z odpowiedzi RoMana:

Gdzie ty widzisz coś o lokalnych nadajnikach ? Ja widzę tylko mowę o lokalnym oddziaływaniu nadajników. Koniec dysputy.

Reply to
aw

Czy w końcu napiszesz - co gdzie i jak. Bo inaczej na Twoje pytania są odpowiedzi:

1- poprwiłoby albo nie. Mogłoby ewentualnie pogorszyć. 2-Tak. Wiele osób to testowło.
  1. No tutaj nie pomogę. Bo mieszkam daleko.
Reply to
Bogdan G

Praga centralna, okolice ul. Targowej. W kierunku na Łazy są wieżowce w Śródmieściu. TVP1 i TVP2 - odbiór bez zastrzeżeń. Na pozostałych mniejsze lub większe śnieżenie.

Reply to
Matmir

Takie sformułowanie można interpretować różnie. Trzeba wyrażać się precyzyjnie. Koniec dysputy.

Reply to
Matmir

Z wzajemnością. Jak chcesz coś powiedzieć to wyrażaj się precyzyjnie.

Reply to
Matmir

Użytkownik "Matmir" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Wzmacniacze antenowe w wielkich aglomeracjach są bez sensu. Prawie na pewno pogorszą odbiór, a nie poprawią.Przede wszystkim będą zbierać lokalne śmieci elektromagnetyczne, jakich jest mnóstwo. Recepta to wyniesienie anteny wysoko , ponad przeszkody, albo znalezienie "szpary", gdzie odbity od przeszkód sygnał jest stabilny.

Reply to
lwh

In the darkest hour on Fri, 15 Aug 2008 10:14:58 +0200, Matmir snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> screamed:

Oczywiście. Można interpretować to poprawnie lub niepoprawnie. Ty należysz do tej drugiej grupy.

Reply to
Artur M. Piwko

POmaga tez zastapienei anteny siatkowej taka prawdziwą, wieloelementową (np. Yagi)...

Reply to
Mikolaj Tutak