diody led

Czy mogę bezpiecznie dla ukłdu elektronicznego podłączyć równolegle diodę LED do już wlutowanej bardzo małej w układ elektroniczny na płytce ale większą tak by ją na przewodach wyprowdzić poza obudowę jako sygnalizator. Myślę o zrównolegleniu przewodami wlutowując do końcówek na płytce. Proszę listowiczów o podpowiedź. Jerzy Chmielarski

Reply to
chmiel

chmiel schrieb:

móc możesz, ale nie będzie świecić albo ta na płytce, albo ta na drutach. A dlaczego? Ano warto przeczytać to, co już na temat LEDów było tu napisane.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dnia 19-11-2006 o 15:06:01 Waldemar snipped-for-privacy@infocity.de napisał:

E tam. Na kazdej plycie podpinalem sie w ten sposob do LEDa sygnalizujacego prace karty sieciowej i za kazdym razem swiecily obie, tyle ze obie nieco slabiej. Robilem tak z kilkoma roznymi sieciowkami, a obecnie tak mam z wbudowanym gblanem w mobo.

zdrowka, Mikolaj

jezeli jest tego samogo koloru to jest szansa ze obie beda swiecic (podobne napiecia pracy).

Reply to
Adam Brzostek