dekoder HDMI

Marek S pisze:

Nieopłacalne, lepiej kup nowy telewizor (istnieją CRT z wejściem HDMI, m.in. produkcji Samsunga i Philipsa). Gotowy konwerter DVI->VGA kosztuje około 250 USD więc DVI(HDMI)->SCART(RGB) pewnie wyjdzie w zbliżonej cenie.

Reply to
Adam Dybkowski

Trochę mnie dziwi sam problem - znany mi sprzęt HDTV ma też normalne wyjścia SDTV, w tym często właśnie Euro.