Ciekawy przypadek

3-4 lata temu kupiłem na ali dwa takie laserowe projektorki Używane przez 2-3 około świąteczne tygodnie w roku do podświetlania kęp wysokich traw miscantów. Wczoraj oba przestały działać Czy jednocześnie co do minuty to nie wiem ale wieczorem patrzę ze jeden nie działa idę w drugą część ogrodu i drugi tez nie działa Inne rzeczy podpięte do tego samego zasilania działają Nie badałem jeszcze tych projektorków, nie wiem więc czy padły zasilacze czy coś innego Ciekawi mnie tylko że tak jednego dnia Czyżby żółci bracia aż tak dokładnie potrafili zaprojektować czas życia produktu?

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

A moze drugi przestal dzialac pare dni wczesniej ?

Rozbierzesz, to sie dowiesz :-)

Timer ... to moze i dokladnie zaprojektowali :-)

W dniu 2019-12-27 o 09:22, Kris pisze:

Przymrozek? Punkt rosy?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Zimowa burza?

Reply to
stary grzyb

W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:33:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Nie.

Moje nie maja timera

Reply to
Kris

W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:42:20 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Wczoraj wieczorem to u nas z +8stC było;)

Reply to
Kris

W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:57:54 UTC+1 użytkownik stary grzyb napisał:

Nie było;)

Reply to
Kris

W dniu 2019-12-27 o 14:05, Kris pisze:

W tej temp. też może wystąpić rosa, zależy jeszcze od wilgotności.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e0602e6$0$514$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2019-12-27 o 14:05, Kris pisze:

Dwa dni temu mialem piekna mgle we Wrocku.

Ale ... te projektorki powinny chyba byc na to odporne, to pewnie nie pierwszy opad w ich karierze ...

W dniu 2019-12-27 o 14:04, Kris pisze:

jesteś pewien? ;)

Reply to
Irokez

Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e05ee1a$0$521$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2019-12-27 o 09:22, Kris pisze:

Przymrozek bylby ciekawy, bo .. czy ten obraz sie rusza ? Powinno byc jakies zabezpieczenie przed zatrzymaniem - i ryzykiem swiecenia w jedno miejsce/oko.

Ale bylo +8 ...

W dniu piątek, 27 grudnia 2019 14:48:06 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Tam nie ma żadnych ruchomych części

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu piątek, 27 grudnia 2019 14:48:06 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Tylko hologram ? No, no - ze sie nie boja ... choc w sumie czego sie bac, Ziobro tak daleko nie siega :-)

Bo inne sie ruszaja, aczkolwiek jest tam troche stalych punktow.