DB9 - kątowe - do obudowy

Szukam katowego gniazda db9 tylko takiego zeby można je było pzymocowac "równolegle" do obudowy. W tej chwili sa prostopadle i co chwile są wyłamują ... moglibyscie podpowiedziec czy takie cos jest, gdzie szukac ?

Reply to
Rockk

nie jestem pewien jak to od spodu wygląda, ale chyba szukam czgos takiego

podpowie ktos gdzie to kupic ?

Reply to
Rockk

Rockk pisze:

Poszukaj w tme.pl

Reply to
Filip Ozimek

:-) nie zadawałbympytania jak bym tam nie sprawdził, niestety wszystkie kątowe mają do druku

Reply to
Rockk

Rockk schrieb:

przecież to co masz na zdjęciu też jest do druku. Poza tym nie rozumiem problemu: jak masz na drutach to montujesz gniazdo do obudowy, a jak za słaba to podkładasz kawałek blachy i masz mocowanie. Albo dajesz gniazdo

90 stopni przylutowane do małej płytki uniwersalnej i już masz międzymordzie dla drutów.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Rockk schrieb:

przecież to gniazdo, które wynalazłeś nie ma drutów na zewnątrz. Mimo to jest to gniazdo do druku. Zresztą musisz takie gniazda wziąć do łapy, bo coponiektóre mają z tyłu wolny dostęp do drutów. Tylko dlaczego tak kombinujesz? Nie możesz wsadzić tego gniazda do obudowy?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Rockk schrieb:

znaczy montujesz gniazda we wtyczki i te wtyczki montujesz do obudowy? Wygląda mi to na fuszerkę. Mi się jeszcze nie zdarzyło wyłamać gniazda z obudowy, urwać przewód tak, ale SUB-D używam w naprawdę narażonych miejscach (muszą być lekarzo-odporne) i nic. Często stosuję wtyczki metalowe i mocne kable, wtedy można ustrojstwo używać jako lasso ;-). Nie da się wymienić wtyczek na kątowe (z bocznym wyprowadzeniem kabla)? Masz zdjęcie twojego urządzenia?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok