Czy mozna uratowac drukarke???

Chodzi o Epson Stylus 480 z zaschnieta glowica, da sie cos z tym zrobic, czy tylko na smieci Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Sat, 11 Oct 2003 10:05:54 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Wojtek" snipped-for-privacy@friko6.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wymienic glowice :-) Mozesz sprobowac umyc alkoholem izopropylowym. Powinno sie dac. Najlepiej gdyby glowice mozna bylo wyjac z drukarki i namoczyc w misce z tym alkoholem.

Reply to
BLE_Maciek

A ten alkohol to mozna dostac?. No i czy to nie jest substancja niebezpieczna? Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

witam!

W moim Epson SC400 chyba przyschła głowica bo nie mam na wydrukach jednej ze składowych (z kolorowego wkładu). Piszesz dość rzeczowo na ten temat więc zapytam, może wiesz, jak ta sprawa będzie wyglądać jeśli od pewnego czasu używam wkłady firmy Pryzmat (te tanie polskie podróbki)? Czy w ich wypadku również nie uda mi się tej głowicy udrożnić bez zastosowania specjalnych płynów?

pozdrawiam bshbc

Reply to
BSHBC

Mon, 13 Oct 2003 20:11:12 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Wojtek" snipped-for-privacy@friko6.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

W sklepach chemicznych, a podobno tez czasem w aptekach.

Jak nie pijesz to nie :-)) Atrament w Canonie (mialem kiedys BJC-250, ale odsprzedalem tego zolwia kumplowi) jest na alkoholu izopropylowym, jak jest w Epsonie nie wiem (znaczy wiem, bo kol. Przemo P pisze ze nie ruszy). Tak czy inaczej sprobowac zawsz mozna. W razie czego alkohol przyda Ci sie do innch rzeczy, jest to w sumie najlepszy (bo najmniej szkodliwy dla sprzetu) srodek czyszczacy.

Reply to
BLE_Maciek

Tue, 14 Oct 2003 10:14:02 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Przemo P" snipped-for-privacy@o2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A moze lepiej cala glowice wymienic ? Moze da sie ja gdzies kupic ?

Reply to
BLE_Maciek

Dzieki wszystkim za sugestie i podpowiedzi Wojtek

Reply to
Wojtek