monitor

trzaby jakoś naprawić :P

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

Uszkodzenie kojarzy mi się (zupełnie nie wiem czy słusznie) z kondensatorem włączonym szeregowo z cewkami odchylania poziomego.

Reply to
satel

A teraz poważnie : jeśli się znasz na elektronice to baw się i podmieniaj elementy :)

jeśli nie - to oddaj to do servisu, tam podobno naprawiają :P

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

Może się i nie znam ale do serwisu nie oddam!

A teraz poważnie : nie jestem inicjatorem tego wątku :)

pozdr

Reply to
satel

No to bedziesz miał zepsuty :(

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

będę miał zepsuty...będę miał zepsuty :) będę miał zepsuty :)) będę miał zepsuty :((

późno już...

Dobranoc :)

Reply to
satel