Czujniki parkowania do przodu

PeJot prosi

Te czujniki działają do 30 cm czy od 30 cm? Bez czujników podjeżdżam na taką odległość, że ręki nie można włożyć płasko... Ale parę razy w ten sposób uderzyłem w ścianę -- oczywiście bardzo delikatnie... Na 5 cm podjeżdżam bez problemu -- a jak na razie bez problemu... ;) Podjeżdżanie do samochodów jest ryzykowne, bo taki samochód może być już uszkodzony mniej więcej w tym miejscu... Miałem tak co najmniej raz i co najmniej raz tak otworzyłem drzwi... Dokładne oględziny wykluczały mój udział, ale co wówczas gdy ktoś te oględziny przeprowadzi ,,niezbyt'' dokładnie?... -- olewając: różnice kolorów, różnice wysokości, niemożliwość pozostawienia akurat takich śladów akurat takim spotkaniem...

Według mnie ,,dobre czujniki'' to takie, które pokazuje odległość do 30 cm...

Reply to
Eneuel

Czołem,

proszę o rekomendację *sprawdzonego* zestawu czujników parkowania do auta, na przód. Wystarczy sygnalizacja akustyczna, "LED-kapliczka" zbędna. Ma to być uzupełnienie fabrycznych czujników tylnych.

Przydałyby się także wskazówki gdzie w zderzaku umieścić sensory.

Reply to
PeJot

in <news:upnsrn$93c9$ snipped-for-privacy@news.icm.edu.pl>

user PeJot pisze tak: