Czesc!

Witam!

Ten ploter w domu to moge go sobie wziazc tato ? Bo chyba juz go nie wykozystasz (w czechach kosztuje teraz 2500 koron) dodatkowo napisz mi czy pracujesz jeszcze na tym 486 - bardzo by mi sie przydal. Okazuje sie ze mozna to sprzegnac razem do robienia plytek drukowanych itp.

np:

pozdr. LB

Reply to
drozdu

Dnia 2005-02-08 12:16, drozdu napisał(a):

Mozesz synu, pozwalam :-P

BTW: Chyba troche NTG? ;)

Reply to
Ania i Grześ

Witam!

grrrr Fakt! Tak to jest jak sie 10 zeczy rownoczesnie robi.... Przepraszam wszystkich, szkoda ze odpisane bo bym zkancelowal...

btw: swoja droga ciekawe to bedzie :)

pozdr. LB

Reply to
drozdu