Czas t_pd w ATmega128

Ostatnio walczyłem z algorytmem obsługi klawiatury matrycowej działajacej na ATmega128. W czasie testów okazało się, że pierwsza kolumna klawiszy jest przestawina (zmieniam stan wiersza, a następnie od lewej do prawej czytam). Okazało sie, że wszystkiemu jest winna taka linijka: out key_out,ddreg gdzie key_out to ddra, a ddreg to ddra. Wedle dataszita po tym powinna nastąpić jedna instrukcja nop. Nie zadziałało mi, wrzuciłem dwie, też nic. Dopiero jak się zdenerwowałem i wrzuciłem ich od razu kilkanaście to zadziałało. Teraz pytanie do osób bardziej obrytych w zawiłościach ATmegi. Ile powinno być tych instrukcji naprawdę? Nie chce mi sie testowac każdej mołżiwości, bo 1 zaprogramowanie ATmegi to 5min. z głowy :/

Reply to
Mateusz Majchrzycki

Mateusz Majchrzycki snipped-for-privacy@spam.spam napisał(a):

To chcesz żeby procek wykonał instrukcję OUT DDRA,DDRA ???

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Pewnego dnia Piotrek Sz. snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> nastukał(a):

hehe, potentegowało mi się :P Miało być: gdzie key_out to ddra, a ddreg to r18 czyli inaczej: out ddra,r18

Reply to
Mateusz Majchrzycki
Reply to
Rafal Baranowski

zaladuj bootloadera do atmegi, programowanie trwa po RS232 kilka sekund :)

Reply to
Pawel Kurzawa