com2 to usb

a co chcesz osiagnac konkretnie ? Co z czym laczyc ?

Reply to
krzys_iek

Bo masz ¼le ustawion± strefê czasow± w Windows. Masz -0700 California zamiast +0100 dla Warszawy.

Reply to
Pszemol

Je¶li kierownica jest usb a w pececie masz tylko coma to zapomnij - nic z tego nie bedzie... W t± stronê nie dzia³a. Je¶li jest odwrotnie, to przej¶ciówek jest od cholery.

Reply to
Pszemol

Witam Mam pytanie: czy istnieje taka przejscowka? szukalem i niestety nic nie znalalem :(

________________________ Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Janicki

kiedys tez tak myslalem - zonk, koles mi pokazal link ze sa w odwrotona strone tez :)

tylko po co to komu ?! nie wiem

Reply to
krzys_iek

Byæ mo¿e s± wtyczki tego typu, ale s± to specjalistyczne urz±dzenia i nie s³uz± do podpinania kierownicy USB do peceta, bo w pececie nie bêdzie drivera takiej kierownicy, który dzia³a³aby z portem RS232.

Reply to
Pszemol

Hello dokladnie chodzi o podlaczenie kierownicy nie przez coma ale wlasnie przez usb

piotr

Reply to
Piotr Janicki

witam jeszcze jedno - sorki za zegar. Jak ogladam ogloszenie przez OE to moj post zostal wysyalny poprawnie

Przepraszma wszystkich :(

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Janicki

hello - you are greate! bylo -0800 juz poprawione! dzieki i jeszcze raz sorki.

pozdrawiam piotr

Reply to
Piotr Janicki

P> Byæ mo¿e s± wtyczki tego typu, ale s± to specjalistyczne urz±dzenia P> i nie s³uz± do podpinania kierownicy USB do peceta, bo w pececie P> nie bêdzie drivera takiej kierownicy, który dzia³a³aby z portem RS232.

A wlasnie: To plyta formatu AT ? Klasy Pentium 1? Jesli tak to MASZ USB - tylko nie masz sledzia z kablem do plyty. Kosztuje 8-20 zlotych i zalatwi problem.

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

bylo to raczej nie takie jak np myszka usb - ps2 , nei dedykowane czemus.

ale zapomniec... karta pci usb 30zl kosztuje - tyle co nic, no i pentium mmx plyta miala juz usb na pokladzie , sledz i juz (tylko wolalbym karte pci juz, poniewaz w isntrukcji stareego chaintecha bylo: usb w fazie testowej, nei gwarantuje sie poprawnego dzialania ze wszystkim)

Reply to
krzys_iek

Friday, August 08, 2003, 7:39:19 PM,krzys_iek nastuka³(³a):

k> bylo to raczej nie takie jak np myszka usb - ps2 , nei dedykowane czemus.

k> ale zapomniec... karta pci usb 30zl kosztuje - tyle co nic, no i pentium mmx k> plyta miala juz usb na pokladzie , sledz i juz (tylko wolalbym karte pci k> juz, poniewaz w isntrukcji stareego chaintecha bylo: usb w fazie testowej, k> nei gwarantuje sie poprawnego dzialania ze wszystkim) Fucktycznie chodzilo albo i nie.. no coz.. czasy windowsa 95 "z obsluga USB" wiec nic dziwnego.. Wiekszosc plyt AT miala jaja z wbudowanym USB, no chyba ze te pod pentiumII AT - one tylko byly "inaczej poukladanymi" ATX-ami

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

Osoba podaj±ca siê za: £ukasz Bolesta przyczyni³a siê do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejn± wiadomo¶ci± wys³an±

03-08-08 12:11:

Pytanie tylko, czy bêdzie dzia³a³ bo u mnie nawet na 440BX USB ¶wirowa³o(a p³yta by³a sprawna).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{m-a-³-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455