USB -> LPT

nie próbowałem, ale z tego co mi wiadomo, nie. Sam mam STK500 i się nie interesowałem.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

była już tu parę razy dyskusja na ten temat (możesz poszukać w nieskończoności archiwum grupy), ale z tego co spamiętałem nikomu się ta operacja nie udała.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Użytkownik Muniek napisał:

Zan im zaczniesz kupować drogi sprzęt odwiedź

tam mają coś takiego ja kupowałem USB->RS 232 ale przy okazji szukania takiego czegoś znalazłem też to czego tak pilnie ci trzeba. Pozdrawiam.

Reply to
AdelA
Reply to
Tomasz 'Merlin' Kolinko

Dokładnie jest jak mówisz. Standardowa taka przejściówka nada się tylko do podłączenia drukarki. Jeżeli chodzi o pełną symulację LPT niestety tylko PCMCIA w tym przypadku pomoże.

Reply to
AdelA