Za ma³y zakres telewizora

Witam

Mam problem ma³y, w³a¶nie pod³±czy³em sobie Aster City, mam telewizor Sony KV1484MT 14". Niestety po pod³aczeniu kablówki okaza³o siê ¿e nie mo¿na odbieraæ kana³ów z zakresu S.

Mam pyanie, czy problem jest znany? czy mo¿e istnieje jaki¶ konwerter albo karta która za³atwi³a by ten problem? Gdzie siê zg³osiæ zeby to za³atwiæ ? A mo¿e jestem zmuszony nabyæ nowy telewizor???

z góry dziêki za odpiwiedzi.

Stanis³aw

snipped-for-privacy@op.pl

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to

Temat znany jak świat (no może bez przesady). Ratuje Cię wymiana głowicy na taką, która odbiera dolne i górne "eski". Nie orientuję się, jaka może być jej cena, ale myślę, że w 100 PLNach się zmieścisz. Najpierw popatrzyłbym na schemat TV i rozpisał sobie piny starej głowicy, następnie poszukał nowej, z rozszerzonym pasmem o takich samych wyprowadzeniach. Jeśli chodzi o poziomy napięć (zasilający, nap. warikapowe, poziom p.cz) - to powinno zadziałać, są podobne. No chyba że Twój TV ma głowicę zintegrowaną z syntezą - wtedy gorzej....

pozdrawiam, Piotrek.

Proponuje kupic konwerter. Ostatnio taki nabylem na allegro za 50zl (firmy MAGNAVOX)

Reply to
Przemek 'diggah