Code Composer Studio v.5 za $20

Jeśli komuś potrzebna jest pełna wersja Code Composer Studio, to TI rozdaje kody zniżkowe na CCS i zestaw do rozpoczęcia zabawy z procesorami serii C2000. Żeby je otrzymać trzeba zarejestrować się na webinar TI “Optimizing Energy Efficiency in Digital Power Designs,” (na

) gdzie dostanie się kod na $25 zniżki Piccolo F28069x controlSTICK z Avneta (bardzo fajny procesor, swoją drogą). Po kupieniu Piccolo w ciągu tygodnia przysyłają kod na $444 zniżki na CCSv5. W sumie kosztuje to ok. $20+przesyłka zestawu uruchomieniowego.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

W dniu 2012-04-04 00:32, Jacek Radzikowski pisze:

Dzięki! Pozdr. K.

Reply to
John Smith

A na TIDeals tym razem jest eZ430-Chronos :)

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

W dniu 2012-04-04 00:32, Jacek Radzikowski pisze:

dzięki za informacje. Niestety najtańsza przesyłka to $90...

- Pozdr. Michał

Reply to
Michał Baszyński

W dniu 2012-04-04 18:16, Michał Baszyński pisze:

Skąd taka informacja? Gdy wcześniej kupowałem w TiStore to było po 20$. K.

Reply to
John Smith

To Avnet tyle sobie liczy za wysyłkę do PL.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

I już afera, że za zegarek za $24.50 trzeba dopłacić $60 za wysyłkę. A bezpośrednio z TI, bez "zniżki" $50 i free shipping.

Tak, wiem - juz przeprosili i kazali wybrać "Other" w formie wysyłki.

To już wiesz, że masz wybór. K.

Reply to
John Smith

Nie masz. Jak kupisz w TIStore to nie dostaniesz zniżek.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Paskudnie. K.