co wybrać - dostęp do netu

Witam Musze przedlużyć umowę na dostawe internetu. W sumie sa dwie opcje do wyboru:

1Mb za 59 m-cznie i po 12 m-cach - (przy tej samej opcji prędkości) - 29 zł 2 Mb za 71 zł / mcznie i po 12 mcach - 35 zł

Podposiwedzcie proszę jak wariant wybrac.

Reply to
andrzej

Myślę, że flyback będzie dobry.

Pytanie dość osobliwe. Równie dobrze możesz napisać że masz do dyspozycji 5 000zł i chcesz poradę czy kupić malucha, czy stara. Moja odpowiedź - w zależności od potrzeb Jeśli potrzebujesz neta do rozmów na gg i przeglądania stron nie ma co przepłacać Jeśli chcesz ściągać coś z neta czy np e-mule. Odpowiedź - transferu nigdy za dużo :)

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy

Dnia Wed, 9 Jan 2008 00:00:18 -0800 (PST), willy napisał(a):

Tzn pragnę zauważyć, ze róznica pomiędzy łaczem 1 a 2 Mb jest niezbyt duza a po roku jest jeszce mniejsza. czasmi coś ciągnę ale wiadomo co bedzie za rok. Na razie mam 512 (za 59 zł) ale przyznam sie szczerze mogłoby byc więcej. Dzis muszę się zdecydowac. Nie ma mozliwosci pozstania przy opcji jaką mam ale np za mniejszą kasę

Z GG nie korzystam ale np dzwonię korzystajac z telefonii internetowej, nie skype (a tu też chyba więcej = lepiej) Pzdr

Reply to
andrzej