[OT?] Co to za śruba?

Jedna z trzech śrub mocujących obudowę w ładowarce Nokii. Ktoś wie, jak ten typ śruby się nazywa? Chciałbym kupić do tego jakiś śrubokręt, żeby naprawić tą ładowarkę, ale nie wiem nawet, o co pytać w sklepie.

Ewentualnie drugie pytanie - gdzie w Warszawie dostanę śrubokręt do takiej śruby?

Pozdrawiam.

Reply to
Adam Wysocki

Nie wiem jak się nazywa taki typ śruby, ale kiedyś kupiłem w którymś hpermarkecie zestaw kilkudziesięciu bitów. Zapłaciłem za to 30zł i to był świetny interes. Odkręciłem już tym kilka śrubek, które normalnie musiałbym sobie odpuścić. Oczywiscie są bity w kształcie pasującym do tego zdjęcia. Jeżeli nie znajdziesz w jakichś uniwersalnych marketach, typu geant, auchan czy makro, to prawie na pewno powinno się znaleźć w technicznych nypu obi czy castorama.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Spróbuj tutaj

Pozdrawiam Bartek

Spinacz biurowy, BartoszK <"bartosz{kropka}klewiado[malpka]home[i kropka]pl">!

Googlanie za OPSIT doprowadziło do:

Wygląda na to, że to jest to. Dzięki :)

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, "Piotr \"PitLab\" Laskowski" snipped-for-privacy@pulapka.wp.pl>!

A to też nie jest zły pomysł...

Trzeba będzie się przejechać.

Reply to
Adam Wysocki

Użytkownik "Adam Wysocki" snipped-for-privacy@nospam.invalid napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Przyjrzyj się rozmiarom Ja ma taką skrzynkę Przydatność zerowa dla dziwnych śrub zabezpieczających o małych łbach osadzonych głeboko w plastiku

Reply to
lwh

Spinacz biurowy, lwh snipped-for-privacy@vp.pl!

Czyli długości?

No, ta jest akurat na wierzchu... Ale jak będę miał kupować to zerknę jaka jest długość.

Chociaż jak coś jest naprawdę głęboko osadzone, to nic się nie zrobi...

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, "Piotr \"PitLab\" Laskowski" snipped-for-privacy@pulapka.wp.pl>!

Pomysł twój genialnym się okazał :) W Castoramie jakieś 14 zł (z tego co pamiętam, bo kupiłem przy okazji parę innych rzeczy) i odkręciłem. Dzięki jeszcze raz :)

Reply to
Adam Wysocki