Chcecie się pośmiać ??

Ech, te wspaniałe układy elektroniczne

tomi

Użytkownik "tomi" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:buh9db$qm4$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

:-))))))niezłe. Mnie się najbardziej podoba tam takie coś: "dorobek naukowy to wykonanie ponad 460 prac dla techników (...) i 3 profesorskie" Ot, kupił ktoś sobie kit z jakimś 555 i został profesorem :-) Nauka trafiła pod strzechy. Ciekawe swoją drogą ma autor strony wyobrażenie o tytule profesora.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Ja tego gościa chyba znam :) Zaczepił mnie pod Domami Centrum w Wawie oferując rewelacyjne szczoteczki do zębów. Ubrany w ciemny garnitur naprawdę wzbudzał zaufanie i bardzo rzeczowo przedstawiał zalety oferowanych produktów (podobnie jak jego strona).

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marco

Użytkownik "tomi" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:buh9db$qm4$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

"NIE PROWADZIMY USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH SENSU STRICTO NA ZEWNĄTRZ"

że co?

pzdr, Piotrek.

"e" snipped-for-privacy@e.pl wrote in news:buj2j9$k8f$ snipped-for-privacy@SunSITE.icm.edu.pl:

No co ty nie rozumiesz? Kazdy "gupi" to rozumie. Hmm wiec Ty chyba nie masz szans ;--P

Reply to
Mr Dygi

Osoba podająca się za: tomi przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-19 20:05:

Pachnie starym (nie)dobrym znajomym Nygą ;-P

Reply to
badworm