Certyfikacja elektroniki pracującej w warun

Witam. Dawno juz nie mialem z tym do czynienia, ale cos mi sie obilo o uszy "Kopalnia Bogdanka"

Reply to
mirek.wu

=_NextPart_000_0009_01C5BACB.C5409A80 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

U=BFytkownik "Wieslaw Bicz" snipped-for-privacy@optel.pl napisa=B3 w wiadomo=B6ci = news:dgecta$7ep$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... Czy kto=B6 wie, jaki instytut, ewentualnie firma zajmuje si=EA czym=B6 = takim i ma odpowiednie uprawnienia?

Pozdrawiam

Wieslaw BiczKiedy=B6 badania na Ex robi=B3a kopalnia Barbara, na = bie=BF=B1co s=B1 z takimi badaniami gazownicy, zadzwo=F1 do MOZGw = Warszawie, tam robi=B1 sprz=EAt pomiarowy z Ex, musz=B1 wiedzie=E6.Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Witam. Z tego co mi wiadomo odpowiednie i honorowane uprawnienia posiada w Polsce jedynie Kopalnia doświadczalna Barbara.

Reply to
Krenauer

=_NextPart_000_00C7_01C5BACD.ECD43780 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Kopalnia Do=B6wiadczalna "Barbara"

Reply to
William

to ja powtórze 5 raz :)

Kopalnia Barbara

:)

Reply to
VSS

Użytkownik Wieslaw Bicz napisał:

Kopalnia Barbara.

Reply to
A.Grodecki

A wejscie do UE tego nie zmienilo ?

Jeszcze Prochem miał. I teoretycznie teraz wystarczy dowolny certyfikat, np. BASEEFA, tylko z wprowadzeniem na teren górniczy jest problem - wtedy Barbara.

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz